reward
Home Nieuws Helpdesk Mijn Kookboek

Helpdesk Mijn Kookboek

Bij problemen bij het inloggen na het aanmelden voor Mijn Kookboek, dienen onderstaande mogelijkheden te worden onderzocht:


1. Krijg je de melding dat je reeds aangemeld bent of ben je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten? Vraag dan je gebruikersnaam en/of wachtwoord op via http://www.surinaamseten.nl/login.html; na ontvangst hiervan kan je inloggen voor Mijn Kookboek en al je favoriete recepten daarin opslaan.
2. Krijg je na het aanmelden steeds foutmeldingen, test dan of Mijn Kookboek wellicht reeds voor je is aangemaakt; log dan in met je gebruikersnaam en wachtwoord op http://www.surinaamseten.nl/login.html

3. Je krijgt de volgende melding als je je e-mail tijdens het inloggen invoert: ''Probeer het nogmaals'', de oorzaken hiervan zijn:

  • Je hebt een onjuiste e-mail ingevoerd.
  • Je hebt je nieuwe of een andere e-mail ingevoerd, terwijl je je voor Mijn Kookboek hebt aangemeld met je oude of een andere e-mail.
  • Je hebt je e-mail of wachtwoord via kopiëren-plakken ingevoerd; Mijn Kookboek accepteert dat niet, voer je e-mail derhalve altijd handmatig in.

4. Nieuwsbrief niet ontvangen?

Ontvang je onze Nieuwsbrief niet, terwijl je aangemeld bent, controleer dan of de nieuwsbrief niet in je spam map  of map Ongewenste e-mail is terechtgekomen. Om er zeker van te zijn dat je wekelijks onze nieuwsbrief per e-mail ontvangt, adviseren wij je de afzender Faja Lobi Surinaams eten (info@surinaamseten.nl) aan je mail adressenbestand toe te voegen.


5. Voor eventuele andere vragen:

Mocht  je niet uitkomen of andere vragen hebben, stuur een mail naar info@surinaamseten.nl o.v.v. je gebruikersnaam en wachtwoord.